Ceny, rozwiązanie umowy i warunki

Wróć
  • Jaki jest minimalny okres wynajmu?

    Nasze standardowe okresy wynajmu są w wielokrotnościach jednego miesiąca.
    Możliwe są jednak krótsze okresy wynajmu — skontaktuj się z nami i powiedz, czego potrzebujesz.

  • Czym są „elastyczne warunki wynajmu”?

    W przypadku wynajmu kontenera niektóre firmy wiążą klientów długoterminową umową.
    Ale co, jeśli Twoje potrzeby się zmienią?
    Co zrobić, jeśli kontener jest zbyt duży lub zbyt mały?

    Dla klientów biznesowych możliwość zmiany w razie potrzeby jest szczególnie ważna, dlatego oferujemy wszystkim elastyczne warunki wynajmu.
    Oznacza to, że w razie potrzeby można zmienić model lub wybrać inny rozmiar.

    Większość naszych klientów kontenerów chłodniczych decyduje się na wynajem, ponieważ daje im swobodę przystosowania się do warunków rynkowych.
    W większości przypadków jest również znacznie bardziej przystępny i wygodny niż kupno.

  • Czy wynajem na dłuższy okres jest tańszy?

    W przypadku wynajmu kontenerów ArcticStore oferujemy niższe stawki w przypadku umów długoterminowych.

  • Gdzie mogę przejrzeć warunki?

    Możesz je pobrać lub wyświetlić online tutaj.

  • Zamówiłem kontener, ale zmieniłem zdanie. Co mogę zrobić?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie.

  • Jak mogę zapłacić?

    Możesz zapłacić za pomocą polecenia zapłaty, przelewu bankowego lub karty debetowej.

  • Kiedy zostanie naliczona opłata?

    Podczas wynajmu możesz wybrać, czy chcesz otrzymać fakturę z 30-dniowym wyprzedzeniem, czy z 30-dniowym opóźnieniem.
    Nasze warunki przewidują płatność w terminie 30 dni.
    W przypadku zakupu kontenerów klienci prywatni i większość klientów biznesowych są zobowiązani do zapłaty z góry.

  • Czy oferujecie opcje finansowania?

    Nie oferujemy opcji finansowania sprzedaży kontenerów ani wynajmu.

  • Czy oferujecie zniżki?

    Nie, ale regularnie mamy oferty specjalne, które warto sprawdzić.
    Nasze ceny są wysoce konkurencyjne i niezbyt wygórowane, aby potem je obniżać.
    Jeśli znajdziesz podobną ofertę w cenie niższej niż podana przez nas, poinformuj nas o tym.
    Z przyjemnością omówimy ten problem i zobaczymy, czy możemy znaleźć rozwiązanie.

  • Nie jestem zadowolony z wynajmowanego kontenera — jakie mam opcje?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie.

  • Nie jestem zadowolony z zakupionego kontenera — co mogę zrobić?

    Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.

  • Czy muszę płacić za odbiór wynajętego kontenera po zakończeniu jego użytkowania?

    Nie — płacisz za to na początku umowy najmu.
    Oznacza to, że płacisz dzisiejsze ceny za odbiór, co oznacza, że nie będziesz narażony na wzrost cen, gdy odbierzemy Twój kontener za miesiąc, rok lub wiele lat.

Nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na Twoje pytanie? Kontakt
KONTENERY TITAN MAJĄ PONIŻSZE CERTYFIKATY LUB ZAPEWNIAJĄ ZGODNOŚĆ Z NIMI
  • ISO Certification 9001
  • ISO Certification 14001 TITAN Containers
  • CE Certification TITAN Containers
  • HACCP Certificate
  • Good Distribution Practice Certificate